mandag den 27. august 2012

ugens træning #14

Den sidste uges træning har været præget af træning med kærestens selskab og derfor lidt ekstra vægt på styrkedelen i hvert fald i antallet af minutter. Det er lidt en 'udfordring' for mig, da jeg hurtigt kommer til at kede mig og hans tempo er lidt anderledes (læs: langsommere) end mit, da han løfter betydeligt tungere end jeg og har behov for længere pauser mellem sættene. Dog elsker jeg at have selskab til den ellers kedelige styrketræning, som jeg selv gerne får overstået på 20 min. Kæresten er god til at få det sidste energi presset ud af mig/ mine muskler, så jeg er helt flad og for alvor kan mærke, jeg er blevet rørt. Det er den bedste følelse.
Alt i alt er det blevet til en god træningsuge.

mandag: 45 min. cardio.

tirsdag: træningsfri

onsdag: 8 + 10 min. cardio. 60 min. styrketræning af ryg/ triceps. 10 min. mave på gulv

torsdag: 10 + 20 min. cardio. 60 min. styrketræning af ben

fredag: 10 + 20 min. cardio. 45 min. styrketræning af bryst. 10 min. mave på bold + gulv.

lørdag:  60 min. cardio.

søndag: 53½ min. cardio. 10 min. mave på gulv

Træning på 6 ud af ugens 7 dage, skønt! Desværre ville jeg hellere have haft fridagen en anden dag end tirsdag, hvor min steptime ellers ligger. Den var IGEN aflyst pga. for få tilmeldte. I det hele taget er der bekymrende få medlemmer i centret her efter sommerferietid. Jeg håber, det hjælper når vi kommer ind i september og sæsonen i idrætsforeningerne også starter op igen. Steptimen er i hvert fald savnet og meget truet af for få tilmeldte, øv! Ellers må jeg kaste mig ud i nye udfordringer på holdskemaet, som heldigvis er blevet udvidet en smule her til efterårssæsonen.

God træningsuge!

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til du har en meget hektisk uge Helt og lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,
      Det synes jeg nu ikke - kan ikke undvære min træning ;-)
      - frk. sveske

      Slet