mandag den 16. december 2013

ugens træning #74 (50)

mandag: 5 min. opvarmning på Stairmaster. 75 min. styrketræning for ben. 5 min. nedkøling på Stairmaster

tirsdag: 75 min. styrketræning af bryst/ triceps

onsdag: hviledag

torsdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster. 75 min. styrketræning af ben. 7 min. nedkøling på Stairmaster

fredag: hviledag

lørdag: 75 min. styrketræning af bryst/ triceps

søndag: 90 min styrketræning af ryg/ biceps/ skulder

Endnu en træningsuge er gået i selskab med ham den lækre som makker. Min uge har dog budt på ekstra arbejdstid og manglende overskud i kroppen, derfor kunne indsatsen være bedre. Men men fem træningspas på en uge er slet ikke at kimse ad. Masser af styrketræning til de små muller - det skal nok bære frugt på den lange bane. Indrømmet - jeg savner min SøndagsStep, men god træning med makker opvejer det til fulde. Jeg ser frem til at kunne krydre træningsprogrammet med yoga igen i det nye år - jep, tilmeldingen er i hus. Det der med 'ro på' og 'afslapning' er nemlig ikke min spidskompetence. Det var nok også årsagen til, at min krop sagde lidt fra i denne uge.
Nu er en ny uge skudt i gang - jeg lægger ud med en fridag fra jobbet, så det kan da kun blive en god uge. Jeg satser på at juleforberedelserne ikke spænder alt for meget ben for ugens træning - og hvis, så går det nok. Det er jo snart jul og selv om jeg vil foretrække at gå den i møde med trætte muskler, så kræver den også overskud. Kan I se dilemmaet? 'Ro på' skulle gerne blive vinderen efter denne uge - men det ser vi til om en uge.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar