lørdag den 14. december 2013

ugens træning #73 (49)

mandag: hviledag

tirsdag: 75 min. styrketræning af ryg/ biceps/ skulder

onsdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster ;) 75 min. styrketræning af ben

torsdag: hviledag pga. Bodil

fredag: 80 min styrketræning af bryst/ triceps

lørdag: 90 min. styrketræning af  ryg/ biceps/ skulder

søndag:  hviledag

Sidste uge var første træningsuge i mit/ vores nye hood - dagene i denne er dog lidt forsvundet i praktiske gøremål, længere arbejdsdage og mere træning. En update skal I dog ikke snydes for. Vi er kommet godt i gang med den tunge styrketræning i det nye center, som kæresten har fået lov til at vælge, da han gerne vil noget mere med sin træning. Jeg er bare super glad for, at jeg nu har fået fast makker, som kan sørge for, at jeg giver max. Desuden er det fedt at kunne hjælpe og motivere ham i hans træning. Vores nye center har primært frivægte og plateloaded maskiner - sidstnævnte er jeg allerede ved at blive glad for - selv om der skal slæbes en del, når min makker aka ham den lækre løfter langt mere end jeg. Muligheden for cardio-træning er derimod meget begrænset, så der er nu fuld fokus på styrketræningsdelen og jeg håber, jeg derved kan rykke lidt yderligere rundt på fordelingen af fedt vs muskler på min bløde krop ;)
Flytterod og stormvejr gav dog lidt ekstra hviledage i den forgangne uge. Kærestens program er klassisk 3-split med seks gange træning i ugen, men jeg går nu ikke efter seks gange træning, da andre ting også skal passes ind.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar