søndag den 30. september 2012

ugens træning #18

mandag: træningsfri

tirsdag: 20 min. cardio. 30 min. Circuit. 60 min. Step øvet

onsdag: 12 + 25 min. cardio. 20 min. styrketræning af ryg

torsdag: træningsfri

fredag: 12 + 32 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst/ triceps

lørdag: 12 + 30 min. cardio. 25 min. styrketræning af ben

søndag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af ryg/ skulder. 5 min. mave på bold

Dejlig træningsuge. Jeg har skåret ned på Circuit, da jeg føler jeg får mere ud af min styrketræning og det er ikke nemt at passe circuit'en, hvor man kommer igennem hele kroppen, ind i mit spilt-program. Heldigvis var der Step på programmet i tirsdags og hjernecellerne blev igen udfordret. Jeg håber lidt, instruktøren gentager lidt kendte blokke, så jeg rigtig kan give den gas - det er altså nemmere, når trinene sidder lige i skabet.

Nu har første halvdel af søndagen været aktiv med træning, vasketøj, rengøring, stegning af kyllingedeller og bagning af lidt sødt - så mon ikke, der bliver tid til lidt sofa-afslapning senere... Der skal jo lades op til en ny træningsuge ;-)

God træning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar