fredag den 2. december 2011

monsterfrugt #2



I dag er der gået en måned siden jeg modtog min første MonsterFrugtKasse fra Aarstiderne. Næsten alt frugt er blevet spist og jeg er positivt overrasket over dens holbarhed, men jeg opbevarer det også i køleskabet. Køleskabet er nu igen fyldt, for jeg modtog min anden monsterfrugtkasse i dag.

monsterkassens indhold

kolonial:
Æblejuice med brus uden tilsat sukker
Pærepure uden tilsat sukker
Dansk økologisk honning

frugt:
1 honningmelon
8 bananer
2 kakifrugter
6 æbler
6 clementiner
4 appelsiner
5 pærer

Nu er det bare ærgerligt, at min frugtelskende kæreste ikke lige kommer hjem, men så kan jeg jo dele kassens indhold med min mor. Jeg er nemlig ikke selv den store frugtspiser. Derfor er det en glædelig overraskelse at pærepureen og æble-brusen er uden tilsat sukker.

3 kommentarer:

  1. Det ser virkelig lækkert ud:)

    SvarSlet
  2. Dejligt at få en hel kasse med lækkert frugt :-)

    SvarSlet
  3. Hej,
    I har helt ret begge to, det er skønt med sådan en kasse, specielt når den er gratis som i mit tilfælde. Jeg spiser desværre ikke så meget frugt, men så er det dejligt, jeg kan glæde andre med den.
    - frk. sveske

    SvarSlet