mandag den 26. december 2011

julen 2011

mors nykogte klejner
- som vi alle nød godt af efter risengrøden på lillejuleaften.

årets juletræ hos mine forældre
- hvor jeg fejrede juleaften.

årets lidt sundere jule-slikfad:
dadler m. marcipan (og valnødder), salte mandler, mors brændte mandler, mandler, lakridskugler og chokoladekugler m. ristet kokos og kanel.

årets lækre gaver til køkkenet:
Cook & Baker hjerteformede silikoneforme, Cook & Baker 20 cm springform, Microplane rivejern, Södahl forklæde og Rosendahl Grand Cru glasskålesæt
- så nu kan skal jeg bare ønske mig mere plads i køkkenskabene eller et større køkken måske.

klar til 2012...
på egen opfordring, fik jeg disse to af brormand:
PureLime Compression Bra (det er den bedste sportsBH) og
Birgitte Nymanns 'FLAD MAVE - så enkelt er det!'

årets mest populære gavekøb til mig
- jeg modtog ikke mindre end tre styk af denne flotte ZHARO halskæde med stjernevedhæng fra Dyrberg Kern, så nu skal jeg helt sikkert have bytte til en matchende ring ;-)
(måske ønskesedlen skal deles op næste år...)


forkælelse fra kæresten...
- gaven fra ham indebærer endnu en gang forkælelse, men den kan jeg ikke røbe nu, så den må I have tilgode.

årets julegave fra jobbet
- hvor vi selv havde valget mellem ovenstående, som er en oplevelsespakke fra Bellevue Tours, magasinabonnement, vin og en Weber grillpakke.

Jeg håber, I alle har haft nogle dejlige juledage fyldt med hygge og god mad i selskab med dem I holder allermest af. Det har jeg i hvert fald og den har desuden været yderst indbringende - har ud over det I kan se på billederne fået: tørklæde, tefal gryde (som skulle kunne gå i ovnen, men er ikke lige smedejern, så den bytter jeg nok) og yderligere en glasskål fra Rosendahl (som må ofres/ byttes pga. manglende plads i køkkenskabene).
Nu glæder jeg mig til en uges fri fra jobbet sammen med kæresten.

Glædelig 2. juledag.

3 kommentarer:

  1. Wauw, nogle fine gaver! Jeg er spændt på hvad forkælelsesgaven indeholder :-)

    SvarSlet
  2. Uha, leder sådan efter en god sports-BH! Må man tillade sig at spørge, hvor meget erfaring du har angående PureLime Compression Bra og størrelser? Skal en sports-BH være ligesom ens BH-størrelse, større, mindre - eller noget helt andet? Synes det er så svært..

    Kærligst Caroline

    SvarSlet
  3. -@Jane: Det er det nemlig, jeg klager ikke. Jeg vender snarest tilbage med en afsløring...

    -@Caroline: Jeg synes, det er den bedste! Det kommer an på, om du i almindelig BH bruger med eller uden indlæg. Jeg bruger med, så har en skål størrelse mindre i sportsBH'en.

    - frk. sveske

    SvarSlet