mandag den 21. januar 2013

ugens træning #34

mandag: træningsfri

tirsdag: træningsfri

onsdag: 10 + 17 min. cardio. 75 min. styrketræning af ryg/ triceps i selskab med Brow

torsdag: træningsfri

fredag: 10 + 30 min. cardio. 45 min. styrketræning af bryst/ biceps. 15 min. mave

lørdag: 10 + 20 min. cardio. 50 min. styrketræning af ben i selskab med Brow

søndag: 60 min. Step ELITE. 15 min. mave

Endnu en træningsuge i januar er overstået. Det blev til en enkelt mere fridag end planlagt, da jeg ville være sikker på, at skulderen var klar igen. Jeg har derfor ikke kørt min skuldertræning i tirsdags, men den er jeg (læs: og skulderen) klar på i morgen. Sidst på ugen fik jeg givet den gas med lidt ekstra cardio og god bentræning lørdag i selskab med brormand, inden den stod på foredrag.
Ugens kost har været en del præget af svingende humør/ blodsukker, men PYT sådanne dage går også nok og jeg har haft en ganske fornuftig kost weekenden over. Sidstnævnte er også årsag til at ugens plus på vægten er blevet begrænset til blot 100 gram.
Mission for uge 4: minus på vægten ;-)

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: +0,1 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar