mandag den 11. november 2013

ugens træning #69 (45)

mandag: 90 min. yoga

tirsdag: 3 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af bryst/ triceps (10x10)


onsdag: hviledag

torsdag: 3 min. opvarmning. 40 min. styrketræning af ryg/ biceps (10x10)


fredag: hviledag

lørdag: 10 min. opvarmning. 80 min. styrketræning af ben i selskab med Brow

søndag: 60 min. step

På trods af, at jeg har haft bil til fri afbenyttelse i den forgangne uge, så har fitnesscentret ikke lige trukket i mig. Derfor har jeg også benyttet mig af German Volume Training-konceptet til at køre noget kort og effektiv syretræning med 10 sæt af 10 repetitioner. Det er helt vildt så tung, at selv den letteste vægt kan blive, når der skal køres så mange sæt. Det har virkelig givet god adspredelse i træningen og det synes musklerne også, for de kvitterende med udprægede DOMS i de efterfølgende dage. Dem var jeg især glad for i mine biceps, da jeg hader at træne biceps og derfor ikke har tålmodighed til at få det til at bide i dem. Det klarede syretræningen med 10x10 dog uden problemer og det er derfor ikke sidste gang, jeg bringer det ind i min træning. I lørdagens ben-træning med brormand kørte vi da også 10x10 squat, men de sædvanlige tre-fire sæt i de øvrige øvelser. Det gav nogle godt trætte stænger og skønne DOMS. Heldgvis klarede jeg mig fint igennem søndagens-steptime, hvor der blev givet fuld gas. Den time kommer jeg til at savne i min nye by - men mon ikke jeg kan finde nye udfordringer der?
Nu tager jeg i hvert fald hul på en ny træningsuge, hvor mandagen byder på yoga.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar