mandag den 4. marts 2013

ugens træning #40

mandag: 6 + 20 min. cardio. 35 min. styrketræning af skulder/ biceps

tirsdag: 5 + 20 min. cardio. 45 min. styrketræning af ryg/ mave

onsdag: træningsfri

torsdag: 6 + 15 min. cardio. 60 min. styrketræning af ben/ mave

fredag: 5 + 20 min. cardio. 35 min. styrketræning af bryst/ biceps

lørdag: 5 + 15 min. cardio. 60 min. styrketræning af ryg/ mave i selskab med Brow

søndag: 10 min. cardio. 60 min. Step ELITE

Another week of great workouts is over and out. Jeg har været i centret og givet den gas på seks ud af uges syv dage, så det er mere end tilfredsstillende.Derudover har jeg i helt i tone med 'Sund måned' gået til og fra arbejde tirsdag og onsdag.
Status efter min 'Sund måned' blev ikke helt som håbet, men jeg forsøger ikke at lade mig demotivere for meget af det. De gode tilvalg/ vaner, som jeg har fået ind under huden skal fortsættes. Jeg håber, resultaterne følger efter på den lange bane. Om jeg er villig til at 'ofre', hvad min krop kræver for at give mig resultaterne tager jeg hen ad vejen.
Nu har jeg i hvert fald ladt op og syndet en smule i weekenden, så den nye uge kan bare komme an.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar