onsdag den 4. juni 2014

min træning uge 22.2014

mandag: morgen 4,2 km gåtur.

tirsdag: eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. skulder/ biceps.

onsdag: morgen 4,2 km gåtur.

torsdag: formiddag 5 km gåtur i skoven, bakket terræn. Skyhøj forbrænding uge 1, dag 1.

fredag: morgen 4,2 km gåtur. Skyhøj forbrænding uge 1, dag 2.

lørdag: hviledag.

søndag: morgen 4,3 km gåtur.

Something happened to my workout routine this week ;) Til at begynde med blev mindre træning forårsaget af en stank af spraymaling i mit træningscenter, da de mente, der skulle laves nyt vægmaleri wtf?! Sådan en gang malerhjerne ville jeg ikke udsættes for, så derfor blev torsdagens træning i stedet en gang formiddags-cardio i skovens bakkede terræn til fuglefløjt. Det gjorde godt for både krop og sjæl. Herfra kunne de holistiske tanker om træning og kost fra denne bog nemt vokse på mig. Mere om det i et seperat indlæg.
Ugen bød dermed ikke på mere end en gang styrketræning først på ugen samt morgen-gåture i selskab med ham den lækre. Og i løbet af den forlængede weekend tog jeg en smagsprøve på øvelserne fra 'Skyhøj forbrænding' for at finde tilbage i kroppen. Jeg kan ikke sige mig fri for at føle mig lidt doven, når kæresten blev sendt til træning, men det er ret sikkert en del af den mentale proces. Ingen træning er angstprovokerende (læs: jeg er jo tryghedsnarkoman), men tilgengæld var beslutningen om at sætte mit fitnessmedlemsskab i bero en meget nem beslutning.
Mine træningsindlæg fortsætter her på bloggen omend indholdet bliver anderledes...

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar