mandag den 3. marts 2014

min træning uge 9.2014

mandag: hviledag

tirsdag: 60 min ryg/ bryst/ skulder

onsdag: 50 min. triceps/ baglår/ mave

torsdag: 90 min yoga

fredag: hviledag

lørdag: 5 min. opvarmning på Stairmaster (level 8). 80 min. ben (forside)/ biceps

søndag: 75 min. ryg/ bryst/ skulder/ mave (superset)

Another week of workouts over and out - og dermed tid til en lille update herinde. Ugen bød på fire styrketræningspas, så dermed en ganske tilfredsstillende uge. Faktisk passer det mig godt med to gange to-dages træning i løbet af ugen, men som det fremgår, så er mit træningsprogram ikke lavet derefter. Nu vil jeg lige se, hvordan træningen bliver, når kæresten igen kommer hjem i hverdagene og agerer makker, om der skal strikkes et 2-split-program sammen. Desuden elsker jeg mine hviledag og ikke mindst min yoga om torsdagen. Sidstnævnte er en hård omgang, men det er godt at blive udfordret. Jeg kan dog godt mærke, at jeg lige skal finde mine grænser, så udfordringerne ikke giver overbelastninger og skader. Yoga er bestemt ikke at kimse ad, når det kommer til styrkemæssige udfordringer - og jeg elsker det højt for den indre ro.
En ny uge er i gang og mere træning er på programmet.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar