fredag den 21. marts 2014

maddagbog no. 4: striks LCHF med nem flydende aftensmad

morgenmad (kl. 6.15):
feta-røræg +grønkål i olie/ citron og tomater

frokost (kl. 13.00):
kyllingenuggets i sesam, grillede blomkål, sennepsmayo 
og spinat/ avocado i avocadoolie 

aftensmad (kl. 17.15):
æggemælk med cacao & lakrids, ca. 10 g kokosflager 
+ ca. 20 g macadamianødder

Torsdagens maddagbog her med lidt forsinkelse. Det går fortsat fint med den mere strikse LCHF, selv om der til aften lige sneg sig lidt macadamianødder ind. Jeg har cravet lidt salt, så det blev altså lidt af de fede, salte nødder at tygge i ved siden af min flydende aftensmad. Torsdag er nemlig min yogaaften og eftermiddagen bruger jeg typisk på rengøring, så det bliver noget nem mad, inden afgang. Her er æggemælken perfekt mættende og ikke for tung.
I min mission for mere grønt på menuen er det godt både morgenmad og frokost var rig på det grønne, når nu jeg udelod det til aftensmaden. 

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar