fredag den 10. juni 2011

ny investering


Denne løbebuks fra Craft er netop sat 'in order' online i håb om, at jeg for alvor kan få gang i mine morgen-powerwalks ;-) Det er bare en dejlig start på dagen. Jeg har simpelthen bare ikke kunne komme op til det siden mandag morgen pga. al den træthed, som medfører dovenskab.
Nu skal det lige nævnes, at jeg skal MEGET tidligt op (læs: kl. 430), for at gå en powerwalk inden arbejde, da jeg møder allerede kl. 700. Er rytmen først skabt, så er det dog ikke noget problem, da jeg er morgenmenneske med stort 'M'.
Jeg er ret god til at lave 'investeringer' med det mål, at de skal motivere mig til at komme i gang/ holde dampen oppe, så dem vil der helt sikkert komme flere af. Ups!
Jeg drømmer også lidt om et nyt pulsur, da mit gamle ikke har haft forbindelse til bæltet meget længe. Det hører vist hjemme på ønskesedlen, da Polar kender sit værd og prisen er derefter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar