torsdag den 17. november 2011

testpakke: isis




Jeg har været fraværende herinde den sidste uges tid, hvilket skyldes venstre pegefinger var en tur på operationsbordet sidste torsdag. Alt er gået efter planen - faktisk bedre end jeg blev stillet i udsigt (synes jeg), så nu håber jeg bare, at min følelse er rigtig og jeg får et pænt ar. De 10 sting skal fjernes på tirsdag og i dag er jeg tilbage på jobbet og bloggen ;-)

Indlæg no. 150 (læs: utroligt, jeg er nået hertil)
I sidste uge modtog jeg, denne lækre testpakke fra ISIS. Det er bare perfekt nu, hvor jeg netop er fri af sukkerdjævlen, så skal der laves flere lækre 'søde' alternativer.

Pakkens indhold:

1 ds. Perfect Fit (sukker- og fedterstatning)
1 ps. Choko Crunch
1 ps. Classic Crunch
1 ps. Mousse med chokoladesmag
1 fl. Perfect Sød (flydende sødemiddel)
1 stk. Free Lækkerbar - Chokolade
1 stk. Free Lækkerbar -Jordbær
1 pk. á 2 stk. Chokolade Cookies
1 pk. á 2 stk. Rosin Cookies
1 stk. ISIS opskrifts- og inspirationshæfte

Jeg glæder mig til at dele flere lækre sukkefrie opskrifter med jer.

2 kommentarer:

  1. iiihh godt du er tilbage :) Nyder at følge med på din blog og der var pludselig meget stille!

    Sikke en lækker kasse du har fået fra ISIS. Deres chokolade-bar smager SÅ godt! uhmm..

    Mvh Maja

    SvarSlet
  2. Hej Maja,

    Dejligt at vide, 'jeg' har været lidt savnet og du læser med derude.

    God weekend.
    - frk. sveske

    SvarSlet