søndag den 1. februar 2015

min træning uge 4.2015

mandag: fridag - 30 min. gåtur (eftermiddag)

tirsdag: 15 min. SF uge 5 dag 1. Walkouts/ Swings (12 kg) 2 2/3 runder. 60 sek. pause (eftermiddag)

onsdag: 15 min. SF uge 5 dag 2. Push Press/ Goblet Squat (12 kg) 2 2/3 runder. 60 sek. pause (eftermiddag)

torsdag: 90 min. yoga for gravide (eftermiddag)

fredag: fridag - shopping/ indkøb efter arbejde

lørdag: 7 min. opvarmning - flow 1 fra BUB
15 min. SF uge 5 dag 3. Walkouts/ Swings (12 kg) 2 2/3 runder. 60 sek. pause (morgen)

søndag: 5 min. opvarmning - diverse SF-øvelser
15 min. SF uge 5 dag 4. Push Press/ Goblet Squat (12 kg) 3 runder. 60 sek. pause (morgen)

Træningen...
Femte træningsuge på Skyhøj Forbrænding er gået (for længst tsk tsk...). Komplekserne er tilbage i træningen og jeg elsker dem. Energi og overskud har dog været lidt mere fraværende i denne uge - da jeg stadig er plaget af dårlig søvnkvalitet. Det er dog ikke nok til at holde mig fra træningen, da jeg også ved, at den har positiv effekt på min søvn og energi.
12-kilo kettlebell'en er blevet min gode træningsmakker. Jeg har overvejet 16 kilo i swings, men er blevet ved de 12 kilo i denne uge. Jeg har måtte støtte med arm nummer to i Push Press, men det er jo vejen til at blive stærkere.

Kosten bærer præg af, at jeg igen kun skal lave aftensmad til mig selv, da kæresten er gået på kostplan. Derved kommer lidt lette løsninger indover, men det accepterer jeg. Madder og æg er godt ;) Grøntsagerne har været ret godt kørende, da jeg fik lavet en god portion salater i weekenden - det er altså et must for mig.

Restitutionen er i topprioritet. BrainWave-app'en bruges flittigt ved sengetid og jeg forsøger at hive vejrtrækningsøvelser ind efter behov. Desuden er yoga igen kommet på skemaet - det er dejligt. Jeg skal dog lige vænne mig til en ny underviser og dermed undervisning. Det er dog meget rart at vide, at øvelserne er gode for min gravide krop og jeg ikke laver noget, som er for meget.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar