søndag den 22. juli 2012

ugens træning #9

Endnu en god træningsuge er gået...

mandag: træningsfri aka kjolejagt

tirsdag: 20 min. cardio. 60 min. Step I + MBL

onsdag: 20 min. cardio. 60 min. BodyPump

torsdag: træningsfri

fredag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af ryg

lørdag: 12 + 25 min. cardio. 30 min. styrketræning af bryst/ triceps

søndag: 12 + 25 min. cardio. 45 min. styrketræning af ben/ mave

Det er blevet til træning på 5 ud af ugens 7 dage, dejligt. Og trods stadigt mandefald i fitnesscentret pga. ferietid, så var vi fem friske deltagere på tirsdagens step-time. Jeg krydser bare fingre for, at det også er tilfældet for den kommende uge. Det er virkelig blevet en time, jeg er glad for. Det er træning med høj puls og hvor en time bare flyver afsted - det er fed cardio. Derudover er der også lidt koreografi på sådan en time, som holder hjernecellerne i gang.

'Jeg må spiste alt det sukker, jeg vil. Bare ikke i dag' - er stadig mit mantra og det går ret okay med at holde sukkeret ude af min kost.
Jeg har dog måtte kaste mig over god fed ost i denne weekend = LCHF-brød med tykke skiver gouda. Der mærker jeg tydeligt, at jeg har svært ved at styre mængden, når det kommer til brøderstatningerne, som nydes med smør og fed ost. Mælkeprodukterne skal vist lidt på retur igen, når der er tømt ud i køleskabet. Alt med måde... 

God træningsuge i solskinnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar